Lasse Ansaharju ja SusuPetal: Kultainen talja

Kansi: Lasse Ansaharju ja SusuPetal: Kultainen talja

Minua lykästi kun sain tämän kirjan käsiini. Kietouduin sen valokuviin ja tarinoihin kuin kultaiseen taljaan. Nautiskelin joka sivulla oikein antaumuksella, hitaasti, ihan kaikessa rauhassa.

Sivuja on vain 60, mutta joka sivulla on oma tarina. Kun katsoo kuvaa, ihan ajatuksella, ja sitten lukee tekstin, vaikkapa vain muutaman sanan, niin tarina alkaa elää. Se on siinä, sillä lopun voi tuottaa itse.

Lasse Ansaharjun kuvat ovat mustavalkoisia ja ajatuksen ja sydämen voimalla kuvattu. Kuvia on otettu maailman kaduilla. SusuPetal on luonut kuviin tekstin. Ne ovat oivaltavia, herkkiä, koskettavia ja ajatuksia herättäviä. Ne tulevat lähelle.

Tämä on todellinen Kultainen talja; siihen on hyvä kietoutua vai kietoutuuko se sittenkin sinun ympärillesi? Kokeile!