Jonathan Melmoth: Mahtava tarrakirja : Eurooppa

Tässäpä mainio tarrakirja kaikille pienille maantieteilijöille sekä tarrailun ystäville.

Mahtava tarrakirja : Eurooppa johdattaa lukijansa karttojen äärelle. Kymmeneen yksityiskohtaiseen karttaan jaettu Eurooppa tulee tutuksi perinteineen, nähtävyyksineen, pääkaupunkeineen ja suurkaupunkeineen. Karttojen lomaan on ripoteltu Euroopan maihin liittyviä faktoja, pieniä knoppeja, sekä Hei-tervehdys jokaisella kielellä. Viimeisellä sivulla voi mitellä tietojaan pienessä Eurooppa-visassa.

Kun kymmeneltä tarrasivulta löytyvät yli 350 tarraa liimailee kirjaseen paikoilleen, tulee siitä mukavan värikäs karttakirja, joka varmasti opettaa paljon – niin nuoremmille kuin vanhemmillekin lukijoille. Ainakaan minulle eivät kaikki sen esittelemät asiat olleet suinkaan tuttuja entisestään.

Suosittelen! Varmasti hauska tapa tutustua maanosaamme ja sen liki 50 valtioon.