Ilkka Kylävaara: Mies joka rakasti naisia, ja piti siitä!

Tämä kirja herätti mielenkiintoni nasevalla nimellä. Minusta siinä vain on jotain niin vekkulia. Mitään en ollut kuullut koko kirjasta. Aloitin sen lukemisen suurella mielenkiinnolla ja pian ymmärsin lukevani elämäkertaa. Päähenkilö on Ilari ja loput ovat Ilarin naisia.

Ilari on kirjoittanut kirjan ja odottaa siitä kovasti edes jonkinmoista palautetta. Pakosti tuli mieleen, että odottaako Ilkka Kylävaara nyt kaiken aikaa jonkinlaisia arvosteluja tästä kirjasta.

Naisia on aika lailla, niin, ettei laskuissa pysy. Välillä jopa voisi pitkästyä, jollei kieli olisi niin kivan värikästä. Kirjassa ei mässäillä rakastelukohtauksilla, mutta muutamia niitä löytyy ja erityisen herkän hauskasti on eräs akti kuvattu sivuilla 45–46. Pidin siitä niin, että palasin siihen muutaman kerran.

Voisin tätä kirjaa suositella niin miehille kuin naisillekkin. Minä naisena en suivaantunut mitenkään, sillä kyllä niitä Ilarin kaltaisia miehiä maailmaan mahtuu. Mielenkiintoista oli nyt kurkistaa sellaisen miehen sielun elämään.