Sven Nordqvist ja Jujja Wieslander: Mimmi Lehmän ja Variksen kesäpuuhaa

Kuka sopisikaan paremmin puuhakirjan päähenkilöhahmoksi, kuin aina aktiivinen ja innostuva Mimmi Lehmä. Nyt siis puuhaillaan Mimmin – ja vähän Variksenkin – kanssa.

Mimmi Lehmän ja Variksen kesäpuuhaa on mukava kattaus erilaisia tehtäviä, värityspuuhaa sekä hiukan tarinaakin sarjakuvan muodossa. Näiden lisäksi se sisältää muutaman täytettävän ystäväni-sivun ja tietovisan Mimmi Lehmästä ja Variksesta.

Tehtävät ja tarinat ovat sitä luokkaa, että eniten tästä taitavat saada irti pienet koululaiset. Luku- ja kirjoitustaito ovat tämän kirjan kohdalla paikallaan ja nokkeluutta olisi hyvä riittää yksinkertaisten sudokujen, Mimmin muudokujen, ratkaisemiseen.

Suosittelen toki!