Minä opin sanoja : katso ja kosketa

Minä opin sanoja

Nalle, pallo, kissa, koira ja maito, siinäpä niitä pienen elämän ensimmäisiä kiinnostuksenkohteita, asioita joita ihmetellä ja joita pikkuhiljaa nimetä. Niitä varten on hyvä olla kirja.

Minä opin sanoja on hyvin tyypillinen ensikirja. Sen parissa pieni lukija pääsee katselemaan yksinkertaisia värikkäitä kuvia sekä koskettelemaan jokaiselle sivulle sisällytettyjä erilaisia pintoja. Pieni koko on omiaan pieniin käsiin, paksut sivut kestävät kovempikouraistakin käsittelyä.

Tätä tapitellaan varmasti mielellään.

Kaisa Sutela on kirjamaailmaan työelämässään eksynyt – ja uppoutunut – teologi. Hän rakastaa kirjoja ja on kirjallisuuden lajien suhteen melko kaikkiruokainen, mutta viihtyy silti parhaiten laatukirjallisuuden parissa. Myös lastenkirjat ovat lähellä sydäntä. Kaisa harrastaa ruoanlaittoa ja sitä myöten Tunnelmallisia makuja -blogin pitämistä. Kaikki vinkit »