Maikki Harjanne: Minttu morsiusneitona

Mintun eno on menossa naimisiin. Minttua jännittää, koska hän ei ole nähnyt enoaan vuosikausiin ja hänet on luvattu ottaa morsiusneidoksi. Kirjassa seurataan häävalmisteluja Mintun kotona.

Kirja on sitä samaa taattua laatua kuin muutkin Minttu-sarjaan kuuluvat: tarina on hyvä ja kuvitus yksinkertainen, mutta toimiva. Jos omassa lähipiirissä on tiedossa häät, niin tämän kirjan avulla asiaa voidaan käsitellä etukäteen tulevien morsiusneitojen tai muiden lapsivieraiden kanssa.