Anni Nykänen: Mummo 4

Kansi: Anni Nykänen: Mummo 4

Mummo seikkailee jo neljännessä Anni Nykäsen Mummo-albumissa. Ihanaa ja virkistävää.

Mummo hätistelee Viikatemies Kalmoa pois, joka viikatteensa kanssa pyrkii lähemmäs. Tarjoaa sille vanhoja pulliakin. Mummo kuntoilee ja yrittää kaikkea, unohtamatta kuitenkaan sitä, että elää täytyy.

Papan kanssa pohditaan kaikkea ja lähdetään elämöimään. Nautitaan vuodenajoista ja niihin kuuluvista jutuista hersyvällä huumorilla, aina tilanteen mukaan.

Lapsenlapsen kanssa tulee mielenkiintoisia ja huvittavia kohtauksia, sukupolvieroja. Sulo-kissa on myös mukana ja moni muu, esimerkiksi Musta Barbaari!

Lyyli-Mummon tarinat ovat niin elämänmakuisia, kun mummo panee itsensä alttiiksi ja osaa huvitella omilla jutuillaan. Mummon jutuista ei voi muuta kuin tulla hyvälle mielelle.