Jane Means: Paketoi kauniisti : parhaat ideat näyttäviin lahjapaketteihin

Paketoi kauniisti

Meistä moni varmasti tykkää antaa lahjoja, niin jouluna kuin muinakin juhlapäivinä. Moni meistä tykkää myös panostaa lahjapaketin ulkonäköön. Itse kuulun siihen porukkaan, joka mielellään näkee vaivaa paketoinnissa.

Paketoi kauniisti on Jane Meansin opas kauniiden ja yksityiskohtaisten pakettien paketoimiseen. Kirjan sivut vilisevät kauniita paketteja erilaisine rusetteineen ja pakettikortteineen. Kirjassa esitellään myös erilaisia materiaaleja sekä työvälineitä. Jokaiselle paketille löytyy aukeamalta selkeät kuvat ja ohjetekstit. Moni ohje on tietenkin tehty laatikkomaisista paketeista, mutta on kirjassa huomioitu myös niitä vaikeimpia muotoja. Kuinka paketoida purkit ja putkilot ilman että paperi repeää tai on muuten vain rytyssä? No, tämä kirja kyllä neuvoo siihenkin ongelmaan monenlaisia ratkaisuja.

Itse pidän tässä kirjassa eniten rusettiosuudesta. Tykkään paketoida pakettini kauniisti ja kruunata paketin kauniilla rusetilla. Teoksen avulla olen oppinut paljon uusia malleja. Loppupuolella kirjaa on myös vinkkejä erilaisiin nimilappuihin.

Näillä ohjeilla saa varmasti jokaiseen pakettiin jotain yksityiskohtaista ja kaunista. Etenkin näin joulun alla tätä on tullut selailtua jo useamman kerran.

Lina

Lukemista rakastava Lina oppi lukemaan 5-vuotiaana ja sen jälkeen kirja onkin ollut kädessä lähes aina. Lina tykkää etenkin dekkareista ja suomalaisten kirjailijoiden teoksista, mutta lukee mielellään myös jotain uutta ja erilaista! Kaikki vinkit »