Anna K Aho ja Riie Heikkilä: Seksin vai Adornon tähden ja muita pornonovelleja

Jälleen luin erotiikkaa. Tämä kokoelma oli mielenkiintoinen, sillä kaikki 12 novellia olivat arvoituksellisia. Ei aina tiennyt, onko minähenkilö mies vai nainen. Siksi se koukutti kuin dekkari.

Novellit olivat raikkaita ja erotiikkaa oli sopivasti jokaisessa. Nopealukuisia novelleja olisi lukenut enemmänkin, sillä niin sopivan mittaisia ja erilaisia ne olivat.

Lopussa jäi mieleen, miten samanlaista se rakkaus, läheisyys ja erotiikka loppujen lopuksi onkaan. Oli kyseessä sitten millainen pari tahansa.

Tämä sopii miehille ja naisille. Homoille ja heteroille. Olkaa hyvät!