Simon Tofield: Simonin kissa

Kissalla on aina nälkä, ja se yrittää tehdä kaikkensa, jotta sen omistaja myös huomaisi sen. Joskus sattuu jotain ikävääkin, ja silloin kissalla on kiire saada tilanne näyttämään jonkun muun syyltä. Toisaalta joskus käy niinkin, että edes kaikkein ovelin salajuoni ei tuota tulosta, vaan metsästysretki päättyy mahalaskuun.

YouTubessa mainetta ja miljoonia katselukertoja kerännyt Simon Tofieldin yksinkertaisen hauska kissa-animaatiohahmo on nyt saanut oman kovakantisen sarjakuvakirjansa, jossa Tofield tarkkailee lämpimän humoristisesti kissansa elämää. Jokaisen kissaihmisen on helppo löytää tästä kirjasta niin kovin tuttuja asioita. Simon Tofieldin kynänjälki on yksinkertainen, jopa luonnosmainen, mikä onkin ymmärrettävää, koska pohjana on tee-se-itse-animaatiot. Tärkeää on hauska ajatus.

Tässäpä vaikka hyvä lahjavinkki kissanomistajan jouluun!