Ritva Sarkola: Suukkoja murhaajalle

Mies on kadonnut! Naiset pähkäilevät yhdessä sitä, mihin mies on voinut hävitä, lähteä? Voiko tehdä ilmoitusta, ettei joudu naurunalaiseksi, kun kautta aikojen on miehiä hävinnyt, jopa roskapussia viedessään. Siitä alkaa tarina, joka vie lukijaa.

Mies, Ilkka, on pankinjohtaja, jonka luokse tulee asiakas, varsin tuttavallinen asiakas. Pian Ilkka on korviaan myöten liemessä eikä tiedä kuinka selviytyä siitä. Asiakas on antanut väärät tiedot ja on huijannut muitakin. Pian löytyy ruumiskin! Kuka murhasi ja miksi? Siihen on matkaa koko kirja ja lopussa kaikki selviää.

Ritva Sarkola marssittaa mukavasti muista kirjoistaan tutuksi tulleita henkilöitä pitkin kirjaa ja jokaisella on oma lusikkansa sopassa. Väkivaltaa ja verta ei ole, mutta kaikkia muita jännitteitä ihan kiitettävissä määrin!

Suukkoja kirjalle!

1. Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta kirjalta. Pitänee tutustua kirjailijan muihinkin teoksiin! 🙂