Tieteiskirjailuja: Spekulatiivisia käsitöitä

Kansi: Tieteiskirjailuja

Tämä on harrastelijoiden kirjoittamaa kirjallisuutta — scifi-harrastelijoiden!

Espoon science fiction- ja fantasiaseura ESC ry. on koonnut kirjoihin ja kansiin nörttien puhdetöitä. Kauhuelokuvanörtille löytyy kostoskassin ohje, startreknörtille Spock-lapaset enkä keksi, kuka ei hyötyisi bofferiteipin varaan rakennetusta tölkkimukista. Vain varovaisesti, yllätyksiä pilaamatta joitain luetellakseni.

Suosittelen näitä helppoja ja ennen kaikkea hauskoja askareita varauksetta kaikille scifi-, fantsu-, tietokone-, lautapeli- ja lonkeronörteille. Aion itse leipoa tänä iltana taikapitsaa kirjan ohjeen mukaan, mutta kirjasta voi nauttia ihan vain lukemistona, vaikkeivät askarteluvälineet käsissä pysyisikään.