Juba: Viivi ja Wagner : sian puolella sänkyä

Mikä ihana herkkupala, välipala, arkinen mauste, pikantti sävy kaiken muun sekaan, kun saa Viivin ja Wagnerin käsiinsä. Järjestyksessä jo 16. albumi Viivin ja Wagnerin parisuhteesta jaksaa viehättää. Meidän kaikkien suomalaisten parisuhde tulee siellä niin loistavasti esille ja mikä parasta, se huumorilla sävytetty osio.

Ihanan hauskat oivallukset hivelevät niin mieltä kuin kutkuttavat nauruhermoja. Joka kerta joutuu ihmettelemään, miten yhteen strippiin saadaan niin paljon. Piirretyillä ilmeillä ja pikkusanoilla sekä reploilla tulee esiin jos vaikka minkälaisia ajatuksia ja juttuja.

Wagner on sika, joka käyttäytyy sen mukaisesti. Välillä Viiviä suututtaa, mutta harvinaisen pitkämielinen hän on. Viivi osaa suhtautua omaan sikaansa oikein.

Ihanaa kielikuvaa tulee kaiken aikaa monessa stripissä. Kun Wagner seisoo sateessa, hän tuumaa ”Mitä minä täällä seison? Ainoa kuiva paikka on kurkku.” Seuraavassa kuvassa Wagner astuu pubiin.

Minä ainakaan en kyllästy ikinä tähän parisuhteeseen!