Wilson Kirwa ja Heikki Saure: Voihan Wilson! : Positiivisia tarinoita

Voihan Wilson, miten kiva kirja, ihan koko perheelle! Kirjaa voi lukea aikuinen tai lapsi, yhdessä tai erikseen.

Kirja koostuu pienistä tarinoista, alkaen Wilson Kirwan lapsuudesta. Hän kertoo mukaansatempaavia tarinoita omasta elämästään, meille suomalaisille uskomattomilta tuntuvia kertomuksia. Välillä jää oikein miettimään, että voiko se olla niin, onko muka niin pitkiä matkoja voitu juosta.

Kirwa kertoo huikeita selviytymistarinoita ja siitä miten Keniassa kasvettiin pojasta mieheksi. Hän kertoo värikkäästi siitä, kuinka hänestä tuli juoksija. Keniassa juokseminen on elämäntapa ja siitä oli pitkä matka juostava kilpajuoksijaksi.

Miten Wilson tuli Suomeen, jäi tänne ja juoksi Suomelle lukemattoman määrän mitaleja. Kuinka hänestä tuli kaikkien rakastama satusetä!

Kaiken kaikkiaan ihana kirja ja runsaalla kuvituksella!