Hugleikur Dagsson: Huumorin musta kirja

Hugleikur Dagsson on valinnut tähän kokoelmaan 666 parasta strippiään. Koko komeus on pakattu kauniisti mustiin kansiin ja vielä koristettu punaisella lukunauhalla, sopivasti suunnilleen Raamatun näköiseksi ja kokoiseksi paketiksi.

Sisältö on tietysti ehtaa Dagssonia alusta loppuun, eli silkkaa törkyä. Huonoa ja mautonta huumoria alusta loppuun. Siksipä se niin huvittaakin… Mutta 666 kerralla on jo vähän raskas annos, joten suosittelen nauttimaan Huumorin mustan kirjan hieman pienemmissä osissa.

Kuten aina tällaisten kokoomateosten kanssa, kirjaa on helpoin suositella niille, joilla ei Dagssonin teoksia vielä ole ensimmäistäkään ja hyllyyn haluaa yhden, mahdollisimman kattavan otoksen. Kaikki Dagssonit lukeneille tämä ei tarjoa uutta, mutta kaunis kirja on sinänsä miellyttävä keräilyesine, joten eiköhän tämä monien pitkän linjan fanienkin hyllyyn eksy, vaikka sisältö ei uutta tarjoaisikaan.

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 878 tilaajan joukkoon!