Jouni Hynynen: Kesämies

Jos ei ole koskaan lukenut mitään Jouni Hynyseltä, niin nyt on korkea aika. Oivan mahdollisuuden antaa ”Hynysen kootut”, jokaisen käteen sopiva pokkari Kesämies!

Kesämies on tuhti paketti kaikkea, tarinaa on kerätty sieltä sun täältä. Runoja Mies katoaa -teoksesta, tarinoita Rakkaudella, Hynynen -kirjasta, ja sitten joka välissä aivan kamalia (huikeita) keikkakertomuksia. Niitä on jokainen voinut lukea kirjasta Ukonhauta ja tietysti Kotiteollisuuden kotisivuilta.

Mikä kirjasta tekee Kesämiehen? Kesäinen se ei juuri ole. No, joo kesään sijoittuvia ne keikat ovat, ajankohdaltaan, mutta ei muuten. Pikemmin päällimmäiseksi jää mieleen, että juuri ne keikat syövät miestä. Kesällä kirja on hyvää luettavaa, kun muistaa pitää itsensä kuosissa, eikä uskoa ihan kaikkea, mitä on kirjoitettu. Kesämies on erittäin kiva ja rento lukupaketti kenelle vaan, jolla on rento ote ja kesäinen mieli. Ehkä kuitenkin suosittelisin Kesämiestä ensisijaisesti miehille, kesämiehille!

Niin, ja kannessa on sitten se kesämiesten kesämies! Naiset voivat hankkia opuksen jo ihan vaan sen takia.