Jouni Hynynen: Rakkaudella, Hynynen

Jos on joskus lukenut Herra Hynysen iskeviä juttuja lehtien sivuilta tai netistä ja pitänyt niistä, niin nyt voi ottaa revanssia. Rakkaudella, Hynynen käsittää toinen toistaan kutkuttavampia kolumneja. Kolumnit ovat erittäin hersyviä ja niiden lukeminen sujuu varsin vaivattomasti. Näitä voi jopa lukea kaverille ääneen, tai ainakin yrittää, siis jos kykenee ihan pokkana sen tekemään.

Kuljetin kirjaa mukanani ja luin mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja tilanteissa. Koska kolumnikokoelmassa ei ole juonta, niin siihen ei tarvitse keskittyä. Kirjaa voikin siis suositella tilanteisiin, joissa kaipaa tiivistä ja nopeaa luettavaa.

Näissä jutuissa otetaan sitten suoraan ja estottomasti kantaa melkeinpä joka asiaan. Kun kirjaa lukee, huomaa hyvinkin olevansa samaa mieltä, melkeinpä joka asiassa. Sellainen varoituksen sana on kerrottava, ettei kirja sovellu huumorintajuttomille tai sellaisille, jotka odottavat korkeakulttuurista tasoa. Tässä kolumnikokoelmassa tasoa löytyy, mutta millainen taso, se jokaisen on itse määriteltävä: hanki kirja käsiisi ja ota selvää!