SusuPetal: Kolmas painos

Kolmas painos

Tämä kirja sisältää rakkausnovelleja, enkä olisi tarttunut kirjaan, jollei kirjailija olisi SusuPetal. En ollenkaan välitä rakkautta tihkuvista tarinoista, mutta Kolmannen painokset novellit ovatkin ihan omaa luokkaansa.

Rakkautta toki on, mutta ei ollenkaan siinä muodossa, kun sen voisi olettaa olevan. Jokainen tarina on täysin erilainen ja rakkaus ilmenee todella eri muodoissa. Jutut tempaisevat mukaansa ja pitävät otteessaan ja yllättävät aina siinä, miten ne päättyvät.

Mukana on vaarallisia tilanteita, rikoksia, huumeita ja jopa enkeleitä. Välillä ei tiedä missä liikutaan, kun ollaan niin hämärän rajamailla. Mitä vaan ihmismieli voi keksiä tai mitä sen aivoituksissa liikkuu.

SusuPetal on sellainen tekstinikkari, jonka tekstejä on aina ilo lukea. Sanat ovat nautinnollisen ihanassa järjestyksessä, jolloin niistä on muodostunut hurmaavia lukukokemuksia.

Kun pääsee loppuun, niin sielläpä on sokerina SusuPetalin haastattelu ja selviää, mistä kaikki tarinat ovat saaneet alkunsa ja yllätys, ne ovatkin jo aiemmin julkaistu ja missä – niin Reginassa! No, ei olisi uskonut.

Ihan ehdottomasti suositeltava kirja kenelle tahansa!

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 1 278 tilaajan joukkoon! Jos haluat tietoa uusista vinkeistä nopeammin, tilaa Telegram-kanavamme!