Hannele Huovi: Miinalan Veikon nyrkkeilykoulu

Tässä mukavassa kuvakirjassa seikkailevat Henri Hiiri ja Hillevi Hiiri. Pahiksena on Rapu Rusikka, jota kaikki pelkäsivät. Henri halusi Miinalan Veikon nyrkkeilykouluun, voittaaksen pelkonsa.  Päästääkseen sinne oli oltava nyrkkeilyhanskat. Henri Hiiren äiti ompeli pojalleen sellaiset hanskat, joista Henri sanoi, että ne ovat taikahanskat.

Nyrkkeilykoulussa Henri Hiiri tapasi Hillevi Hiiren. Hillevi oli Henrin mielestä tyrmäävä tyttö, jolla oli pehmeä ja uskomattoman voimakas oikea suora… Yhdessä he voittavat pelkonsa ja Rapu Rusikan.

Miten, niin sen voi jokainen lukea tästä niin valloittavasta kirjasta, jonka kiva teksti on Hannele Huovin kynästä ja jonka erittäin huikeat kuvat on kuvaillut Jukka Lemmetty.