Tiina Marila: Minä & supervuosi

Tämä on ihana päivä, en ole nähnyt tätä koskaan aiemmin.
-Maya Angelou

Minä & supervuosi on aika lailla ihana kalenteri. Tai oikeastaan se on niin sanottu bullet journal, kalenterin, päiväkirjan ja muistion yhdistelmä. Sen reilut sata sivua käsittävät tottahan toki yhden vuoden päiväkirjan, jonka lisäksi se kätkee sisäänsä teemasivuja jos jonkinlaisia. Sen sivuille kirjautuvat niin loistavat ideat kuin suuret suunnitelmat, ajatukset ihanasta joulusta, supersynttäreistä, ikimuistoisesta kesästä ja matkahaaveista. Tilaa on myös muistoille, lukupäiväkirjalle, soittolistalle ja muutamalla ystäväsivulle. Ja mikä parasta, kalenterin voi aloittaa ihan koska tahansa, kuukaudesta riippumatta.

Uskoisin, että tämäntyyppiselle puuhastelulle löytyy aina innostuneita vastaanottajia ovathan kaikenlainen täyttäminen, listaaminen ja päiväkirjanpito kautta aikain olleet suosittua tekemistä ainakin peruskouluikäisten tyttöjen piirissä – miksei poikienkin.

Suosittelen. Eiköhän kohderyhmä ole melko helposti tunnistettavissa ja tämä kivannäköinen kirja ostettavissa vaikkapa syksyiseksi koulunaloitus tsemppariksi.