Minun salaisuuteni

Voi, mikä ihastuttava ilmestys, ajattelisi varmasti moni pikkuihminen sormet syyhyten päästä täyttämään tätä vaaleanpunaista salaisuuksien kirjaa. Lukollista tottahan toki, onhan salaisuuksien säilyminen tietysti tärkeä osa prosessia.

Aikuisen näkökulmasta tämä on lähinnä hieman erilainen tehtäväkirja, johon sisältyy tietoja omasta elämästä sekä joitakin tavanomaisista tehtäväkirjoista poikkeavia osioita, kuten testejä, syntymäpäiväkalenteri, pyjamabileiden suunnittelua sekä toiveiden ja unelmien ylöskirjausta. Siis kaikkea sellaista vallan tärkeää.

Tästä opuksesta nyt on vähän vaikea kovin kummallisia kirjoitella. Kohderyhmä on varmasti helposti tunnistettavissa ja uskon vahvasti, että heiltä kirja saa vahvan suosituksen.