Pikku Fingerpori 5 Mökki-extra!

Fingerporista taas pörähti, kun pääsi ilmoille ves… Mökki-extra. Tämän kesälukemiston voi ottaa mökille mukaan ja lukea vaikka siellä huussissa.

Mukana on tietysi Jarla, mutta myös muita alan huippuja eli tarinaa piisaa. Keskiaukeamalla on kuva, jota meinasin ensin ehdottaa huussin seinälle, mutta tutustuessani paremmin teokseen, selvisi sen olevan per.. pefletti, joten oikein kiva.

Lukijaa hemmotellaan siis Jarlan tuotoksilla, mutta Ilman naista -tutut Jussi Pakkanen & Mikko Kuitunen ovat myös mukana. Lisäksi Nanna ja Anssi Rauhala, Petri Hiltunen ja Kari Sihvola ja Tex Hännisen Pupuankka.

Mökki-extran voi toki lukea kaupungissakin, irrottaa pefletin, istua sen päälle ja kuvitella olevansa ties missä. Kyllä lämpenee.