Eric Hill: Puppe eläintarhassa

Puppe eläintarhassa toi mieluisen lisän kotimme Puppe-kirjastoon. Tällä kertaa Puppe tutkii vanhempiensa kanssa eläintarhaa, sen erilaisia veikeitä asukkaita. Mutta kuinka ollakaan, jo hetken päästä Puppe onkin livahtanut omille teilleen ja vanhemmat saavat keskittyä pentunsa etsiskelyyn. Miten Puppe onkaan viettänyt päiväänsä eläinten parissa?

Kaikkein tunnetuinta Puppe-formaattia, kurkistusluukkuja, hyödyntävä Puppe eläintarhassa on mielenkiintoisten elementtien summa. Sekä eläimet että kurkistelu, ja tietysti itse Puppe, takaavat viihtyvyyden kirjan äärellä. Lisäksi kirjan astetta pienempi koko sekä totutut paksut sivut ovat omiaan pienten lukijoiden käsittelyyn.

Suositus Puppe-perheisiin.