Juha Vuorinen: Ahdistus

Juuri kun oikein ahdistaa, kannattaa ottaa käteen Ahdistus ja kun sen on lukenut, ahdistus on poissa ja tilalla on puhdistus.

Ahdistus on kokoelma Juha Vuorisen juttuja, kertaalleen julkaistuja, mutta kerätty nyt kaikki samojen kansien sisään. Kaikki jutut koskettavat vuotta 2011, mikä ei ollenkaan haittaa. On vain erityisen hauska aikamatkata niihin tapahtumiin ja nimenomaan Juha Vuorisen johdattelemana. Kaikki asiat kun saavat ihan uuden näkökulman, eikä ollenkaan huonoa sellaista, sillä kuten kaikissa asioissa on kaksi puolta, niin näissä on otettu aina esiin se huvittava puoli.

Kirjan juttuja voi lukea missä tahansa, ne ovat juuri sopivan napakoita, eivätkä ollenkaan vanhentuneita. Aina löytyy jotakin, joka on niin tätä päivää. Kuninkaalliset ja politiikot saavat osansa, kuten ihan tavisjulkkiksetkin. Tapahtumiakaan ei ole unohdettu tai tv:stä nähtyjä dokumentteja. Joten aiheita piisaa hypnoosista Hitleriin.

Kirja kuuluu Juha Vuorisen hyväntekeväisyyspokkareihin ja on järjestykseltään jo neljäs.