Juha Vuorinen: Unblogged : Piuhat poikki päiväkirjaan

Tässä se on sellainen päiväkirja, joka on täynnä jos vaikka mitä. Lukemisen hauskuutta se on, kun saa nauraa lukemalleen tekstille. Juha Vuorinen ottaa kantaa taas ominaiseen tyyliinsä ja sanan säilä sivaltaa.

Turhat julkkikset saavat omat juttunsa. Susan Ruusunen ja Johanna Tukiainen vilahtelevat kaiken matkaa ja vähälle ei jää Timo T.A.:kaan. Sitä saa mitä tilaa. Ihan harmitonta huumoria on koko pokkari  pullollaan.

Vuorisen kirjoitusmatkoiltakin on erinomaisen hauskoja kuvauksia. Joten, mitään hyvää syytä ei ole jättää tätä opusta lukematta. Lisäksi — vaikka ei lukisikaan, kannattaa hankkia kirja, sillä sen tuotto menee kirjoihin, jotka hankitaan lasten ja nuorten sairaaloihin ja lastenkoteihin.