Inspiroiva värityskirja – Tatuoinnit : rentoudu ja vapauta luovuutesi

Värittämisestä tuli yhdessä yössä aikuisten harrastus ja samalla muoti-ilmiö. Moni tykkää tehdä käsillään ja näperrellä, mutta aina eivät ideat tai aika riitä. Aikuisten värityskirjojen kuvat ovat yksityiskohtaisia ja yleensä luontoon liittyviä. Värittämisellä toivotaan olevan rentouttavia ja harmonisia vaikutuksia. Käytännössä – värittäminen on kivaa, väritti sitten kukkasia tai sarjakuvahahmoja.

Tatuoinnit-värityskirja on astetta päheämpi. Väritettäväksi löytyvät perinteiset tatuointiaiheet kuten karppi, ruusu, lohikäärme, pääkallo ja niin edelleen. Itse pidin erityisesti tiimalasista ja harlekiinipäästä. Harva varmaankaan saa inspiraatiota omaan tatuointiin, mutta ainakin värejä pääsee kokeilemaan ja ehkä aivan omia ideoita saattaa värittäessä syntyä.

Värittäminen on kivaa puuhastelua ja on hienoa, että aikuisille löytyy myös muita, kuin harmonisia kuvia. Kaikki eivät pelkkien kukkien avulla rentoudu.

Paula