Milla Paloniemi: Kiroileva siili : juhlakirja

Jos ja kun on lukenut – ja vaikka ei olisikaan – kaikki Kiroileva siili -albumit tai jos vaan tietää mistä on kyse, niin tämä kirja valottaa, mistä ja miten kaikki alkoi.

Miten Milla Paloniemi äkkäsi Kiroilevan siilin ja kaikki sen siiliystävät, selviää tämän kirjan sivuilta. Jokainen siilihahmo on kivasti esitelty, samoin niiden luonteet ja suhteet Kiroilevaan siiliin. Hauskaa luettavaa ja katseltavaa.

Valokuvia on runsaasti Milla Paloniemen vaiheista, siitä miten Siilin suosio alkoi Millaa viemään. Sarjakuvamaailma on oma alueensa ja se mitä siellä tapahtuu, on mielenkiintoista. Tämä juhlakirja on kuin leikekirja, leikkaus Millan ja siilin vaiheisiin.

Lukuisa määrä on myös sitä itseään, sarjakuvaa, Kiroilevan siilin strippejä. Jos ei muka vielä ole lukenut Kiroilevaa siiliä, niin kun tähän kirjaan tutustuu, haluaa lukea tai haluaa lukea kaiken uudestaan.