Naamiohuvit

Naamiohuvit

Gummeruksen Erotica-sarjan kolmas osa on ihan pelkkää Angelikaa. Edelliset eroottiset novellikokoelmat olivat täynnä erilaisia novelleja, eri henkilöillä. Naamiohuvit ovat Angelikan seikkailuja. Angelika on tuttu jo edellisistä kokoelmista, sillä kyllä hän sielläkin vilahti. Nyt lukija saa olla hänen matkassaan koko kirjan ajan, novellista toiseen. Erotica-novellien kirjoittajat ovat anonyymeja, mutta tässä kokoelmassa täytyy olla vain yksi anonyymi kirjoittaja, nainen.

Angelika on nainen, joka tapaa komeita, ihania miehiä, joiden syliin hän ikään kuin joutuu. Vastustamatonta. Hän pitää suklaapuotia elannokseen, mutta vapaa-aikana hänellä on kiihkeitä tapaamisia. Huolimatta siitä, että hänen vanha palvelijansa yrittää suojella hänen mainettaan, Angelika onnistuu aina pääsemään kiihkeisiin leikkeihin. Kun palvelija on ansaitsemallaan vapaapäivällä, Angelikan ovelta kuuluu koputus ja siellä on mies. Kun Angelika menee juhliin, hän tapaa pian miehen, jonka kanssa on kiva piipahtaa puutarhassa.

Naamiohuvit on tarkoitettu naisille, mutta en olisi niin jyrkkä, sillä kyllä minä suosittelen sitä myös miehille!