Natsumi Hoshino: Neiti Koume, tiikeriraita 3

Koume kissakavereineen luovii jälleen lystikkäästä kommelluksesta toiseen. Mukana menossa myös Koyukin lelukaverit Hiirulainen ja Kärme.

Koumen ja Koyukin seikkailuihin ei vaan kyllästy. Hyvin sidottu kirja kätkee sisäänsä taidokasta taidetta ja kissojen söpöstelyä. Juoni ei ole maailmoja syleilevää, mutta sen parissa viihtyy kerran, jos toisenkin. Nämä päähenkilöt eivät kasva, joten heidän seuraansa on turvallista palata yhä uudelleen.

Mari

Turussa asuva sudeettisavolainen Mari on kansatieteestä valmistunut miltei kaikkiruokainen bibliofiili. Kaikkein lähinnä sydäntä ovat elämänkerrat, sarjakuvat sekä spefi. Minua voi stalkata netissä oikealla nimelläni ja nimimerkin Seregi eri variaatioilla. Kaikki vinkit »

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 872 tilaajan joukkoon!