Natsumi Hoshino: Neiti Koume, tiikeriraita 5

Neiti Koume, tiikeriraita on kissa-aiheinen mangasarjakuva. Olen viime aikoina seurannut melko huonosti uusia suomennoksia, joten tämäkin sarja oli päässyt livahtamaan ohi. Periaatteessa tässä sarjassa osat ovat kuitenkin melko itsenäisiä. Sarjakuvassa seurataan Koumen ja muiden perheen kissojen elämää.

Perusjuoni ei siis ole mikään erityisen kummallinen… Välillä kissoilla on ihan omat juttunsa menossa ja niitä onkin kaikista hauskinta seurata. Edellinen kissa-aiheinen suosikkini, Chi’s Sweet Home, pyöri aika pitkälti yhden kissan varassa, joten tässä oli enemmän toimintaa ja tapahtumia.

Nämä eläinaiheiset sarjakuvat nyt vaan ovat minun juttuni. Neiti Koume oli sen verran hyvä tuttavuus, että loputkin osat sarjasta pääsevät luku- ja ostoslistoille.

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 872 tilaajan joukkoon!