Natsumi Hoshino: Neiti Koume, tiikeriraita 7

Koumen ja Koyukin seurassa arki on jälleen yhtä juhlaa! Onko Koyukin huiman jännittävä seikkailu hiirien kanssa vain unta? Onko Koume liian älykäs kissaksi? Miten sujuvat kissojen maailman yleisurheilun mestaruuskisat?

Olo tuntui haikealta, kun luin viimeistä Neiti Koume -sarjakuvaa. Toisaalta seitsemänteen osaan tullessa Hoshinolta tuntuvat ideat loppuneen ja luvassa on paljon toistoa. Söpöjä kissoja toki katsoo lämpimikseen.

Mari

Turussa asuva sudeettisavolainen Mari on kansatieteestä valmistunut miltei kaikkiruokainen bibliofiili. Kaikkein lähinnä sydäntä ovat elämänkerrat, sarjakuvat sekä spefi. Minua voi stalkata netissä oikealla nimelläni ja nimimerkin Seregi eri variaatioilla. Kaikki vinkit »

Haluatko saada edellisen viikon kirjavinkit suoraan sähköpostiisi joka maanantai? Tilaa uutiskirjeemme tästä ja liity listan 868 tilaajan joukkoon!