Natsumi Hoshino: Neiti Koume, tiikeriraita 6

Koume nousee lavalle tanssimaan ja oppii Koyukilta kiukuttelun jaloa taitoa. Koyuki järjestää kissakavereilleen ahmimiskilpailun, jonka säännöt ovat hyvinkin keksijänsä oloiset.

Koume nousee aiempia kirjoja enemmän tässä päähenkilöksi. Tuntuu kuin kissa kehittyisi tämän kirjan aikana. Koume on kirjasta toiseen ollut todella kiltti kissa, mitä nyt välillä Koyukin unissa tehnyt kiusaa. Nyt Koume osoittaa, ettei hän jää Koyukille kakkoseksi kiukuttelussa.

Suosittelen Tiikeriraita -sarjaa kaikille kissojen ja eläinten ystäville.

Mari

Turussa asuva sudeettisavolainen Mari on kansatieteestä valmistunut miltei kaikkiruokainen bibliofiili. Kaikkein lähinnä sydäntä ovat elämänkerrat, sarjakuvat sekä spefi. Minua voi stalkata netissä oikealla nimelläni ja nimimerkin Seregi eri variaatioilla. Kaikki vinkit »