Arto Juurakko: Ryppyjä rakkaures : parisuhtehen patolokiaa lll

Murrerunojen ystäville ihana paketti runoja. Rakkauserorunoja kaikilla mausteilla, ihan sitä itteään kaikkinen arkisine juttuineen. Parasta on se huumori, joka saa kaikesta arkisesta niin kovin tai melkein ihanaa. Lisäksi miesnäkökulma on aina niin kivan pelkistettyä.

Tässä runokirjassa erotaan, kaivataan ja ihmetellään, mihin se kaikki hävisi. Kuinka sitä alkuun oltiin niin ihania ja sitten pikkuhiljaa latistuu ja ero on väistämätön.

Arto Juurakko runoilee niin lupsakasti Etelä-Pohjanmaan murteella, että runojen lukemisesta todella nauttii, vaikka ei muutoin runoja lukisikaan.

Vakuuttasko joku?

Minkälaasella summalla