Sarah Forbes: Seksiä museossa : merkillinen urani New Yorkin rohkeimmassa museossa

Nyt kaikki museoon, ainakin kirjan puitteissa. Seksiä museossa on vauhdikas ja hauska kirja siitä, millaista on työskennellä museossa, jossa tuodaan esille seksiä kautta aikojen.

Sarah Forbes kertoo alusta asti siitä, kun aloittaa museossa, jonka aihealue on seksi. Miten hän innostuu aiheesta ja sinne järjestettävistä näyttelyistä. Museossa työskentelevän ihmisen työpanos tulee hyvin esille, se ei ole mitään helppoa vaan todella tarkkaa työtä.

Samaan aikaan saamme tietää Sarahin yksityiselämästä, sillä kirjan aikana hänen parisuhteensa kariutuu, hän on jonkin aikaa sinkkuna ja sitten tapaa miehensä. Millaisia vaikutuksia on sillä, mikä on hänen työpaikkansa.

Kirja etenee hyvällä tyylillä ja siinä on rento ote. Sarahilla on kaikkeen kertomaansa luonnollinen asenne ja niin lukijakin voi rentoutua ja nauttia siitä, mitä tuleman pitää.

Seksiä museossa avartaa mieltä ja lukija saa hämmästellä, mitä kaikkea tuo museo pitääkään sisällään. Kuinka ihminen on aina ollut hyvin kekseliäs. Salaisia kokoelmia löytyy jos vaikka kuinka ja mistä alueista tahansa.

Kyllä tätä kirjaa kelpaa suositella kenelle tahansa, sillä niin oli lupsakkaa lukemista.