Kaarina Hazard ja Olli Löytty: Tää on taas tätä: parisuhteen sanakirja

Tää on taas tätä

Tämän kirjan lukee nopeasti ja melkeinpä yhdeltä istumalta, siis jos haluaa. Minun oli pakko jakaa useammalle päivälle, sillä halusin nautiskella. Vähän kerrallaan, sillai alkupalaksi ennen kuin aloin lukea jotain muuta kirjaa (juonellista).

Kirja etenee aakkosjärjestyksessa sanoilla, joille on aina varattu aukeama. Toisella sivulla on naisen ja toisella miehen kommentti, mitä hauskimmista sanoista. Kirjan voi huoletta lukea, vaikka ei olisikaan parisuhteessa, sillä se on ihan leppoisaa luettavaa.