SusuPetal: Toinen painos

Jotkut blogien kirjoittajat ovat oikeasti tosi hyviä. SusuPetal on parhaimmistoa. Olen täysin hänen lumoissaan. Novellikokoelma Toinen painos ei alkuun kiinnostanut, koska kuulin, että ne tarinat olivat julkaistu Reginassa. Väärä asenne, onneksi en uskonut sitä, sillä SusuPetalin novellit olivat niin koukuttavia, että oli vaan ihan himona luettava.

Jos olisi valittava paras novelli seitsemän joukosta, se olisi mahdoton tehtävä. Kaikki olivat erilaisia ja elämänmakuisia. Mitään virheitä en löytänyt, tekstit olivat huoliteltua tavaraa. Lukekaa, jollette usko!

Replikointia oli paljon ja se tekee lukemisesta jouhevampaa. Lisäksi kieli oli tavattoman herkullista! Harmitti vallan vietävästi, kun novellit oli luettu, koska jäi sellainen nälkä, että olisi ihan ehdottomasti halunut niitä lisää. Toivoisinkin SusuPetalilta lisää! Nämä novellit kuuluvat kaikille.