Juba: Frank viettelysten vaunussa

Juba on tehnyt muitakin sarjakuvia kuin Viiviä ja WagneriaFrank viettelysten vaunussa on sarjakuvaromaani, jonka lukaisee hetkessä. Frank on suuhygienisti, jolla lähtee elämä käsistä. Kaikki kaatuu niskaan, joten on pakko mennä käymään äidin luona.  Katkeroitunut äiti makaa sairasvuoteellaan ja mitä tekee Frank? Vie kaikki äidin säästöt ja matkustaa Etelään.

Etelässä Frank alkaa leikkiä turistia ja lähtee rannalle. Rannalla hän yllättäen törmää Viettelysten vaunuun. Hän saa toivoa jotain ja mitäpä Frank toivoisi muuta kuin naisia, kahta rikasta naista. Sitten alkaa seikkailu, kun kaksi rikasta naista ottaa Frankin siipiensä suojaan.

Kaikki on niin uskomatonta. Uidaan ja juhlitaan, kunnes mennään syvemmälle seikkailuun ja Frank joutuu naistensa kanssa Pariisiin. Hurjaa! Varsinainen jännäri, mutta kuitenkin Juban tyyliin, etenkin loppu!