Monica Sweeney: Ihan v*tun sama : tehtäväkirja, joka auttaa päästämään irti turhasta p*skasta

Ihan v*tun sama

Elämäntapaoppaat eivät ole minun juttuni, mutta tällainen opus on sen verran riman alittava tai sitten ylittävä, että oli taas pakko tarttua. Koska se edellinenkin, Ihan v*tun zen, oli hupaisa, niin tämäkin kortti oli käännettävä.

Kirjan siis lukaisee tosi nopeasti, koska siinä on niin paljon tehtäviä, että jos ei niihin paneudu, niin se on vartti ja risat, kun kirja on käyty läpi. Vaan jos lukee muutaman sivun päivässä ja jää sitten makustelemaan, mitä tuli luettua, niin siinähän se aika vierähtää.

Vaikka kirjassa kiroillaan ja siinä on huumoria, niin on siellä sitä ihan oikeaa asiaakin ja uskoisin monelle olevan hyötyä, jos lukee kirjan oikein ajatuksella ja paneutuu sitten tehtäviin. Saa värittää ja saa purkaa sisintään oikein huolella.

Raivaa aikaa sille, että voit paapoa itseäsi kuin kuninkaallista. Varaa seuraavalle kolmelle kuulle kolme päivää, kirjaa ylös, mitä aiot tehdä, ja pane sitten haisemaan.

Tätäkään kirjaa ei kirjastosta saa, koska se on tehtäväkirja. Suosittelen hankkimaan tämän lahjaksi, oikeastaan kenelle tahansa, jolla on huumoria ja joka tykkää värittää ja osallistua tehtävien tekoon. Kirja on kuin päiväkirja, koska alkulehdellä on paikka omalle nimelle.