Jari Nenonen: Jallun toinen autokirja

Jari Nenonen tunnetaan muun muassa Jallun pakinoista, oikee ratiosta. Hemmetinmoinen huumoriheppu Haminasta, joka kustantaa itse kirjansa, joissa lukee ”Kirjoittaja ei ole Kirjailijaliiton jäsen.” Ihan sama, onko tai ei, niin lukijoita piisaa.

Nyt käsissäni oli Jallun toinen autokirja. Loistavaa settiä kaikille, jotka tykkäävät autoista ja huumorista. Muille en suosittele.

Niin ja jos kuvittelee, että autoista tulee jotain teknistä terapiaa, niin ei tule. Tulee sitä sellaista settiä, joka vetää huulet hymyyn. Jari Nenonen avautuu juuri siitä, miten ihastuu johonkin koslaan, joka on saatava! Naapurit eivät tykkää, mutta minkäs sille mahtaa.

Siinä sivussa kertoo sitten sitä sun tätä, mitä on tapahtunut minkäkin auton kanssa. Juontokeikoista ja kirjoittamisesta. Varsinainen muistelmateos. Hieno juttu! Kaiken huumorin siivittämänä tulee hyvin julki se, miten kaikenlaiset mielensäpahoittajat voivat olla varsinainen riesa.

Joten siis, ihan varteen otettava kehotus, suositus, varoitus, anyway, älä koske tähän kirjaan, jos et huumoria ymmärrä ja jos olet niitä joka asiasta mielensäpahoittajia.