Jouni Hynynen ja Jari Sinkkonen: Kotiteollisuus.com : vittuilua jo vuodesta 2001

Kotiteollisuus on hellinyt fanejaan kotisivuillaan sillä, että he vastaavat siellä kysymyksiin. Kysyypä siellä mitä tahansa, niin vastaukset ovat samaa luokkaa. Kymmenessä vuodessa on kertynyt sellainen määrä erittäin älytöntä tuubaa, että se oli suorastaankin tarpeellista ja eritoten toivottavaa saattaa yksiin kansiin. Niin tuhti paketti siitä tuli, ettei se mahdu postiluukusta.

Huolimatta siitä, että tosifanit ovat varmasti lukeneet jutut jo nettisivuilta, jotkut jopa osallistuneet kysymällä jotain todella fiksua, niin kyllähän kannattaa lukea tämä paketti. Jollei muuten, niin ottaakseen irtioton arjen harmaudesta ja saadakseen hetken vaan tirskiä niin hulvattomille jutuille.

Kuviakin löytyy, aina kun kirjassa vuosi vaihtuu, saadaan ihailla Sinkkosen Jarin loihtimia kuvia. Lisäksi joka vuoden alussa on sellainen pikkupähkinänkuori siitä, mitä sinä vuonna on noin suunnilleen yhtyeen kuvioissa tapahtunut. Tosi helppoa pysyä kärryillä.

Tässä hiukan esimakua….

Kommentti: Tsemppiä puoli maratonille Jouni, itse juoksin jokunen vuosi sitten ja hyvät muistot jäi. Yllättävän sosiaalinen tapahtuma joka yllätti positiivisesti, vaikken sinne kavereita hakemaan mennytkään. Toivon mukaan saat juosta riittävän rauhassa, onnea matkaan!

Vastaus: Olihan siellä hyviä perseitä.