Marilyn Monroe: Välähdyksiä, sirpaleita

Sitä luulisi, että Marilyn Monroesta olisi jo kaivettu ja käännetty kaikki esiin, mutta vielä tulee uutta. Tai miten sen nyt ottaa…

Välähdyksiä, sirpaleita on teos, joka todellakin on välähdyksia ja sirpaleita Marilynin elämästä. Marilyn Monroen kaikki kirjoitukset, liput ja laput ovat otettu esiin, kuvattu, selvennetty ja suomennettu.  Teksteissä on runoja, kirjeitä ja kaikkia mahdollisia henkilökohtaisia kirjoituksia. Erillisiä lappuja, päiväkirjan sivuja ja muita papereita. Tekstit ovat suomennettu ranskan- ja englanninkielisistä laitoksista.

Kirjassa on muitakin kuvia ja se tuo Marilynista esiin sen herkän runotytön, josta olisi voinut tulla ihan jotain muuta, jollei hänestä olisi tehty Marilyn Monroeta. Marilyn luki paljon ja oli kaikkea muuta kuin hassunhauska blondi, millä häntä myytiin.

Kirja on helppolukuinen ja herkkä!