Juba: Viivin ja Wagnerin hääkirja : Se on menoa nyt!

Viivin ja Wagnerin hääkirja

Heti alkuun pieni varoituksen sana, sillä tämä ei ole sarjakuvakirja. Minä ihan luulin, että nyt se on sitten Viivin ja Wagnerin aika koittanut. Hui hai, tämä kirja on erinomainen lahjakirja pariskunnille, etenkin jos he tykkäävät Viivistä ja Wagnerista. Niille, joilla on niitä strippejä jääkaapin ovessa ja vessan seinillä.

Kirja on hyvä häälahja tai vastaavasti lahja niille, jotka jo ovat naimisissa, sillä sen voi yhdessä täyttää. Se on täynnä kivoja kysymyksiä, joihin voi vastailla yhdessä ja erikseen. Valokuville on omia paikkoja. Se koskettelee häitä, polttareita ja sukua, mutta siihen tyyliin, ettei haittaa vaikka varsinaisesta tilaisuudesta olisi jo vuosia tai vuosikymmeniä.

Viivi ja Wagner tietysti seikkailevat sivuilla omaan tyyliinsä ja tekevät kirjasta hauskan ja rennon.

Vastanaineille kirjan täyttäminen on tietysti yhtä juhlaa. Niille, jotka ovat jo jonkin aikaa olleet yhdessä, tämä kirja on kiva parisuhdeleikkikirja. Voi palata ajassa taaksepäin ja muistella, miten se sitten menikään, mitä tulee mieleen ja kuinka on nyt.

Se on menoa nyt!