Aino Havukainen ja Sami Toivonen: Himaset 2 : Keijut ei juo kahvia!

Himasten perheterapia ei loppunut ensimmäiseen kokoelmaan. Tatun ja Patun luojina tunnettujen Aino Havukaisen ja Sami Toivosen hulppea perhesarjakuva jatkaa täyttä hönkää toisenkin kokoelman verran. Perhe-elämän ilojen ja harmien kuvaaminen on yhtä terävää kuin edellisessä Juustoon ei saa piirtää -kokoelmassa.

Tätäkin voi siis suositella aivan varauksetta kaikille perheellisille, lapsia vasta suunnittelevien kannattaa ehkä jättää lukeminen tuonnemmaksi, etteivät suunnitelmat muutu.

Pitkät kuuden tai kahdeksan ruudun stripit riittävät monimutkaisempienkin juttujen kertomiseen, pidempiä juttuja ei ole tarvinnut tiivistää kolmen ruudun pikavitseiksi. Näin lapsiperheen elämän julmuus pääsee piirtymään terävästi. Suosittelen lämpimästi!