Aino Havukainen ja Sami Toivonen: Tatun ja Patun outo unikirja

Tatun ja Patun outo unikirja

Tatu ja Patu seikkailevat tällä kertaa unien maailmassa. Kylässä on kummityttö Satu, joka pitäisi saada siivosti unten maille. Tatu ja Patu ovatkin valmistautuneet huolella, muun muassa kirjoittamalla järkälemäisen O.U.T.O.-kirjan eli Ohuehkon Unijuttujen Tieteellisen Oppaan.

Tatun ja Patun outo unikirja on totuttuun tapaan täynnä herkullisia pikku yksityiskohtia, joista riittää iloa isommille ja pienemmillekin lukijoille pitkäksi aikaa. Meidän vähän yli kaksivuotiaalle koehenkilöllemme kirja oli turhan vaativa, mutta hieman varttuneemmat lukijat löytävät oudosta unikirjasta paljon kiinnostavaa luettavaa, etenkin jos unet ja nukkuminen aiheena kiinnostavat.

Bonuksena mukana on maailman tylsin iltasatu.